Saturday 15 December 2012

MEMBACA

Hype Semua!!
Beberapa jam tadi saya baru habis membaca bab 1 buku Doktor Umum:Memoir Tun Dr. Mahathir Mohamad, bekas perdana menteri Malaysia yang ke 4.

   Buku ini telah lama dibeli namun disebabkan saya bukanlah pengemar bahan bacaan yang panjang lebar seperti novel,membuatkan saya meminggirkan buku ini buat seketika.Entah mengapa selepas mak saudara saya meminjamnya baru tergerak pula hati saya ini untuk membacanya.

   Mungkin disebabkan faktor sejarah dan berdasarkan kisah sebenar yang membuatkan saya tertarik untuk membaca buku tulisan Dr. Mahathir ini mungkin.Pada saya berbanding novel-novel cinta yang berlambak dipasaran,lebih berbaloi jika membaca buku seperti ini(walaupun saya sendiri lebih gemar membaca komik dan majalah ringan) kerana apa yang diceritakan lebih berbentuk realiti namun ini hanyalah pandangan peribadi saya.Harap-harapnya dapatlah saya menghabiskan pembacaan saya dan bukan sekadar melepaskan batuk ditangga.Sekian.


No comments:

Post a Comment