Tuesday 18 December 2012

KING ME


" KING ME IS KILLING ME!!! "

Hype Semua!!
Diatas adalah salah satu lagu yang terkandung dalam album paling terkini Lamb Of God/LOG yang telah dirilis pada awal tahun 2012.Menampilkan Ghost Walking sebagai single sulung album ini dan 14 buah lagu yang pada sayalah,yang baru mendengar beberapa kali sahaja agak lebih kurang seperti album sebelum ini,Wrath.Walaubagaimana pun,album ini mendapat kritikan yang positif juga. Tetapi melalui pendengaran saya,album ini gagal memikat hati saya sepenuhnya buat pertama kali mendengar seperti mana semasa saya mendengar album Wrath. Sesetengah lagu-lagu yang terkandung seakan-akan menyerupai lagu yang ada dalam album Wrath.

   Namun ada sebuah lagu yang berjaya memikat selera saya iaitu King Me.Lagu ini ternyata berbeza juga dari apa yang pernah dipersembahkan LOG kerana dimasukkan elemen keyboard dan  nyanyian soprano ala Nightwish saya rasa.Tidak tahu saya bagaimana saya mahu menjelaskan,senang cerita kalian dengarlah sendiri lagu ini dan juga single Ghost Walking.Sekian.


p.s : Diatas adalah ulasan berbentuk peribadi daripada saya.Komen yang diberikan mungkin berbeza dengan individu yang lain.=D

No comments:

Post a Comment