Sunday 12 February 2012

GERHANA SKA CINTA:TERPESONA

Kau selalu di hatiku
Tiap detik dan waktu
Engkau masih di hatiku
Walaupun kau tak tahu

Kaulah yang terindah
Seindah taman kota Babylon
Bagai bidadari
Ayu wajahmu tiada terperi
Inginku bersamamu selalu

Kau selalu di hatiku
Kau bertakhta di jiwaku
Cintaku hanya untukmu
Walaupun kau tak tahu

Tapi apa yang kupasti
Kau tak akan kumiliki
Telah kucuba berkali
Kau tak pernah pun peduli


Saya cukup tertarik dengan band dan lagu yang berasaskan muzik ska ini.Liriknya sangat dekat dengan situasi diri saya.Mungkin dengan lagu ini dapat menjelaskan isi hati saya kepada si dia yang telah berubah arah.Tetapi saya tetap bahagia melihat si dia gembira.Muzik ska adalah muzik yang senang untuk dihadam oleh setiap peringkat umur.Lagu yang dipetik dari album "The New Authetic" ini memberi pendengar seleksi lagu-lagu yang berunsur cinta.Terdapat beberapa lagu cover dan salah satu yang menjadi kegemaran saya ialah "Asmara".Vokal wanita dalam lagu tersebut sangat merdu dan membuatkan saya cair...

No comments:

Post a Comment