Saturday 22 October 2011

SIDE PROJECT : BAN-DAGE STUDIO

....Kali ini saya akan mempamerkan sebahagian daripada hasil kerja saya dalam bidang fotografi.Sebahagian gambar-gambar ini hanya diambil di sekitar kawasan rumah saya.Fotografi adalah salah satu minat dan hobi saya malah saya amat berharap dapat berjaya dalam bidang ini.Insya Allah....


Bonzai

Mainan Lama



 
Mesin Taip

Comot & Keluarga

2 Warna

Comot

Pegaga Tua



 
Tenang Air

   P.S : Maaf tentang tarikh yang menganggu gambar-gambar ini...Sekian.


2 comments:

  1. aku suka tgk gambar yg simple mcm di atas..tidak over..gambar mainan lama tu sangat cool. apapun, nice shoots! *thumbs up*

    ReplyDelete
  2. Tanks bebanyak DTP...ada banyak lagi...tapi kalau ada masa baru ler nak letak...hoho..again Tank Q!!

    ReplyDelete