Tuesday 25 October 2011

BAN-DAGE STUDIO : CANCERILUSION

    Hype semua!!Kalau nak di ikutkan saya nak post ulasan saya tentang album Linkin Park,tapi masih lagi dalam pembikinan.Jadi untuk mengisi ruang kosong ini,saya hanya dapat memaparkan hasil kerja saya lagi yang baru sebentar tadi saya teringatkannya.Hasil kerja ini semua sebenarnya hasil kerja lama saya kerana saya sudah lama tidak memegang kamera mungkin sudah setahun sejak handfon saya rosak.Semua hasil kerja ini saya buat hanya menggunakan kamera handfon sahaja.Nak beli DSRL terlalu mahal.Jadi saya hanya dapat berimaginasi menggunakan DSRL...









Semua hasil kerja ini di hasilkan menggunakan kamera handfon Sony Ericsson dan di dalam mood negatif.








Sebenarnya masih terdapat banyak lagi,cuma hanya ini sahaja yang dapat saya paparkan buat masa ini.Ada juga sebahagiannya telah dibuang oleh adik saya kerana hasil kerja ini saya simpan di dalam handfon dia.. =D.Sekian.

No comments:

Post a Comment