Friday 21 October 2011

GIVE ME A B! U! N! K! F.A.C.E NOW!!!

    Hype semua!!....Hari ni aku nak lari sikit dari kebiasaan...Nak jadi normal sikit,tak nak nak dramatik sangat..haha...Minggu lepas adik aku ada beli cd Bunkface,Phobia Phoney...Jadi aku pun tergerak hati nak cerita sikit pasal Bunkface dan aku.....Ceh.. 

Nampak apa sampai muka jadi macam ni???
    Kalau di ikutkan aku ni dulu bukanlah peminat rasmi Bunkface ni,malah aku  benci bila tengok Bunkface..Sebab apa?..sebab aku menyampah tengok rupa yang kadang-kadang poyo la jugak...Haha tapi last-last aku register jugak jadi peminat Bunkface..

    Album Phobia Phoney adalah album yang tak rugi untuk di beli.Semua lagu yang terkandung di dalamnya sangat menarik dan sedap untuk santapan telinga...Album yang memuatkan 6 lagu inggeris dan 4 melayu ternyata berjaya menambat hati aku untuk mendengarnya berulang kali..Jika pendengar radio sering didendangkan dengan Revolusi atau Situasi mahupun Prom Queen,apa kata cuba dengarkan Escape Dance,You And Me atau pun Bunk Anthem...

Phobia Phoney
    Bunk Anthem
    Prom Queen
    Revolusi
    Soldier
    Escape Dance
    Dunia
    Ekstravaganza
    Situasi
    You And Me
    Minute To The End

    Erm perhatian,aku masih belum lagi dengar 1 album Bunkface sebelum ni..jadi Silly Lilly belum mendapat tempat di hatiku..haha tapi single baru Bunkface,Panik pun best jugak...macam lagu Ultraman pun ada rasanya...haha..Satu lagi aku suka dengan lirik lagu Bunkface sebab taklah melalut sangat macam sesetengah band melayu yang suka sangat buat lagu cintan jer...

  P.S : Hmm..kalau ada kesempatan nak sembang pasal Linkin Park 'A Thousand Suns' pulak...=D




No comments:

Post a Comment