Sunday 9 October 2011

KISAH SEORANG PENCINTA (INDAH SILAMKU)

...Aku masih tidak mampu melupakanmu...
   Walau terus ku cuba...
   Namun memori terus mencuba...
   Mengingatkan aku pada waktu dulu...
   Waktu cinta masih mekar...
   Waktu manis dalam hidupku...

...Semua peristiwa,masih segar dalam ingatanku...
   Ku tak lupa,tidak pernah dapatku lupakan...
   Walau sekuat mana aku mencuba...

...Dikau gadis pertama yang memanah hatiku...
   Dikau gadis biasa,tetapi aku telah buta...
   Dimataku,dikaulah penawar deritaku...
   Aku bosan kau menghiburku...
   Aku marah kau menenangkanku...
   Aku menangis kau memujukku...

...Mungkin tidak dapatku lupuskan memori ini...
   Memori indah silamku...
   Kepadamu,terima kasih...
   Kerana sudi menjadi sejarah cintaku...
  

No comments:

Post a Comment