Thursday 16 June 2011

AKU DAN BLOG

        Blog ni sebenarnya adalah blog aku yang ketiga selepas kedua-dua blog aku sebelum ini terbengkalai seperti projek perumahan yang tak dimajukan..Fenomena ini berlaku kerana dari sifat aku yang malas ditambah dengan perisa ketidak-adaan idea nak menulis....erm..menaip...jadi setakat itu saja lah perjalanan blog-blog lama aku..Sekarang dengan azam baru tetapi sikap lama...aku ingin menulis...menaip blog yang diharapnya dapat menusuk hingga ke salur darah kepada yang membacanya.... ;-)
         
        Diharap kepada sesiapa saja tak mengira jantina,umur,bangsa,agama,berat,tinggi,spesis & sebagainya untuk memberi komen tentang blog saya yang hina lagi tak seberapa ini..Semua kerjasama anda amatlah saya hargai...Adios..          p.s-kalau anda teringin mahu melihat blog saya yang lama,sila cari sendiri di Google..kuang,kuang,sekuang....

....Tadi dalam kelas ada beberapa rakan yang menyebut tentang blog ini & mempersoalkan siapa gerangan penulis blog ini.....heheheh

No comments:

Post a Comment