Sunday 26 May 2013

BUNKFACE NAK DATANG IPOH WEYY


Salam Semua!!
Sekarang ni band Bunkface sedang giat mengadakan tour untuk mempromosikan album paling terkini mereka, Bunk Not Dead. Dan sedia maklum depa ni akan singgah ke Ipoh dan akan mengadakan gig di Lost World of Tambun. Yeah!! Aku punyalah teruja bila dapat tau pasal hal ni. Aku dah pasang niat nak pergi jugak tengok depa main live dan aku pun mulalah asyik tengok update kat page FB depa ni. Tengok sekali tiket pre-sale RM19 dan door RM25...Wow..boleh dikatakan murah jugaklahkan.


    Setelah mendapat lesen rasmi dari ayah, aku pun petang tadi terus pergi ke Ipoh Parade nak cari tiket. Syukur tiket ada lagi dan tadi pun aku nampak macam ada banyak lagi tiket yang tak terjual lagi. Takda sambutan ka, tapi ok jugak kot kalau tak ramai orang sangat, takdalah nanti tersesak-sesakkan. Tiket berjaya dibeli dengan harga RM20(katanya ada cas apakebendatah) di kedai Elstees dan disertakan dengan poster.


   Kini tiket sudah berada dalam gengaman. Cuma menanti harinya yang akan tiba..... =D


DiGitv ada buat sesi soal jawab antara Bunkface dengan peminat depa. Dan aku pun adalah bagi soalan dan tak sangka pulak terpilih untuk dijawab oleh brader Bunkface ni. Hehe bangge sikit. Kalau kome tau name FB aku kome tau le mana satu soalan aku tu. =P

No comments:

Post a Comment