Saturday 5 May 2012

THE LADY

Hype semua!!
Sejak akhir-akhir ini saya sering melakukan satu aktiviti yang boleh dikatakan rutin harian bagi saya iaitu menonton filem.Ketagihan ini berpunca dari kebosanan semasa di rumah lantas saya mengambil inisetif untuk mengisi masa lapang.Boleh dikatakan hampir setiap hari dan paling kurang satu filem.Tak kiralah filem lama atau pun yang terkini.

   Saya lebih mengemari filem bercorak 'based on true story' kerana kandungannya lebih menunjukkan realiti dan nilai moral.Dan filem yang paling baru saya tonton adalah filem 'The Lady' lakonan Michelle Yeoh,seorang pelakon Hollywood yang berasal dari Perak.

   Pada mulanya saya agak was-was untuk menontonnya tetapi selepas beberapa minit filem bermula,rasa itu kian pudar.Berkisar tentang hidup Aung San Suu Kyi(cari di wikipedia).








Kepada pengemar filem saya cadangkan filem ini untuk tatapan kalian.=D

No comments:

Post a Comment