Saturday 8 March 2014

LINKIN PARK/GUILTY ALL THE SAME


Assalam Semua !!
Finally...LP is back and will be rocking music industries this year. Kemunculan single terbaharu yang berjudul Guilty All The Same featuring rapper Rakim beberapa hari yang lepas menimbulkan pelbagai reaksi terutamanya bagi peminat depalah, including me.

   Macam-macam komen yang kata old LP is back ler apa la.. single nie nampaknya seperti LP ingin kembali dengan permainan gitar dan bukan elektronik semata-mata seperti dua album sebelum nie.

   Bunyinya yang agak raw dan seakan- akan demo tanpa banyak kedengaran alatan muzik elektronik dari Mr Hahn. Brad pula memaparkan skil gitarnya pada outro lagu nie, yang kedengaran seperti extended outro bagi lagu Faint versi live. Chester pula seperti biasa kekal dengan suara rocknya cuma dah tak macam dululer..,maklumlah dah tue kan huhuh...

   Satu persoalan, why Rakim?? Aku tak kenal pun tapi dari komen di You Tube kata mamat nie legend. Tapi aku lagi suka kalau Mike yang rapping kot. Durasi lagu nie mengingatkan aku pada lagu-lagu dari album A Thousand Suns yang agak panjang durasinya.

   Keluarnya single nie menguatkan lagi khabar yang album baru depa akan rilis pada musim panas tahun nie....kite nantikan jela, yang pasti aku tetap akan beli album LP walau dah kureng dengor lagu depa. Sekian.

1 comment:

  1. Harrah's Casino - Dr.MCD
    The 777 Harrah's Blvd. 상주 출장안마 Harrah's 서귀포 출장샵 Blvd. Atlantic City, NJ 08401-5646, United States of 동해 출장마사지 America - Use our map 밀양 출장마사지 to get directions, 부천 출장마사지

    ReplyDelete