Friday 19 April 2013

PINK FLOYD THE WALL




Salam Semua!!
Kebelakangan ini aku selalu pulak mendengor lagu-lagu Pink Floyd ni. Tambahan siang tadi baru lepas download album The Wall dan Wish You Were Here. Beberapa hari yang lepas pulak aku dapat tengok movie The Wall sampai habis walaupun ada masa aku tersengguk-sengguk. Movie ni pada aku ada masenya best dan ada pulak masenye bosan. Bukan apa ada beberapa babak tu macam slow sangat, aku pun penat nak tunggu hehe.. Jalan ceritanya kalau tak baca sinopsis mungkin susah nak faham kot. Nak cakap banyak fasal movie ni pun tak boleh sebab aku bukan sama zaman dengan movie ni, jadi kalau nak tahu fasal movie ni kome cari ler sendiri ya. Aku syorkan kepada kome semua untuk menonton filem yang artistik ni, dan satu lagi ada beberapa babak dalam filem ini kurang sesuai untuk kanak-kanak ya.

No comments:

Post a Comment