Monday 16 April 2012

ADA KAU PEDULI?

Ada kau peduli?
Setiap kali tali pinggang menyentuh kulitku
Ada kau peduli?
Setiap kali ku meminta belas kasihan
Ada kau peduli?
Ku menangis setiap malam
Ada kau peduli?
Badanku dihiasi lebam dan luka
Ada kau peduli?
Kau tidak peduli dan terus memukulku
Walau pun aku anakmu

Ada kau peduli?
Segala lafaz cinta ku ini
Ada kau peduli?
Kasih sayang untukmu ku beri
Ada kau peduli?
Kesabaranku mempertahankan mahligai kita
Ada kau peduli?
Akan kesusahanku membahagiakan dirimu
Ada kau peduli?
Kau tidak peduli dan terus meninggalkanku
Walau pun aku suamimu

Ada kau peduli?
Setiap kali ku meminta
Ada kau peduli?
Aku yang lemah dan teraniaya
Ada kau peduli?
Segala janji-janji
Ada kau peduli?
Bahawa aku tegar menyokong mu dalam diam
Ada kau peduli?
Setiap keringatku agar dirimu di sanjung
Ada kau peduli?
Kau tidak peduli dan terus melupakan aku yang hina
Walau pun aku rakyatmu

No comments:

Post a Comment